Klagomål!

Det är faktiskt kul när folk klagar på mig att jag inte bloggar!! :D
då vet man att folk följer en och läser om mitt "intressanta" liv!! :D
-
-
Idag har jag varit ASS trött!!!
Hade ingen sov morgon i helgen för jag jobbade :(
Och sedan skulle jag upp idag igen...
Men idag så sa Lollo åt mig på morgonen att det stod om Niklas i tidningen!!! :D
Ville springa och hämta tidningen men jag och Lollo höll på med projektarbetet så fick vänta med spänningen!
Sedan fick jag se och guuu så glad jag är!!! :D
Och stolt över min älskling!!!
Sedan gick dagen ganska fort och när jag kom hem så fick jag för mig att dammsuga och torka golv i hela huset!!!
Haha jag har mina gnasiga tider!!! :D
Nu kollar jag och mamma på NYA avsnitt på 112 på liv och död!! :D
Wiii ha det bra alla goa och glada!!! :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0