..

Först så tänkte jag skriva att jag skrev fel förut. Det tog inte 1 1/2 timme det tog 1 timme och 10 min xD tänkte väl på annat när jag skrev xD haha
-
-
Men idag så var jag på praktiken men på morgonen när jag drack kaffe så fick jag ont på vänster sida på mage?! Men jag tänkte aja jag är kvar tror jag överlever.. Men sen fråga jag min handledare va det kan vara för det blev inte bättre o hon sa typ att vi får vänta o se. Men efter ett tag så fråga hon hur det var o då sa jag att det är lite bättre men inte bra o då sa hon att jag skulle åka hem o vila så jag orkar imorgon men nu ligger jag här med feber!!!!!! Så det är kört känns det som :(
O inte nog med det så vi går mot sommaren o jag hade sönder min bikini -.-' jag trampa på den! Sen försökte jag fixa den men då gick den sönder ännu mer..... Inte min dag tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0