Uppdaterar!

ej jag har varit dålig på att uppdatera!
menmen ska försöka nu!
Ska först berätta om dagarnasom skulle bli rolig!
-
-
Torsdag: Jag Niklas, Ullis och Simon åkte till Gustavsvik och sov där i en mysig liten stuga! :D
Sedan va vi i såna dära bollar som är som hamster bollar fast det finns inge luft hål i dom vivar i! :D Kommer nog bilder! :D
Det var skit kul iaf! Sedan bada vi i polen! Så nice :D
Fredag: Så fyllde niklas år :D wiii! Han fick en snygg keps av mig som det stod "Riktiga män kör ENDURO" på. Han vart glad över den :D Tyvärr var jag tvungen att åka tidigare för det var min första dag på jobbet!!! :D Dock när jag kom dit så skulle jag jobbat i torsdags men det stod de inte på mitt schema men det gjorde det på deras!? Aja det löste sig till slut iaf!
Lördag: Så bar det av till Felicia för en rolig kväll med roliga människor!! :D Kullen blev det och det var jätteroligt! Träffa människor som man inte träffat på länge! :D
Söndag: Då var jag helt död men Niklas kom och hämta mig så åkte vi till hans syster och hennes man :D Vi fiska, åt, fika och spela spel :D Väldigt roligt!
På måndagen jobba jag och det gick bra ;D
Och igår så träffa jag Felicia och vi snacka om allt typ :D Mycket NICE!
Och nu idag så hämta jag en bok från bibblan som jag beställt som heter "Hungrig på allt" Det är om en bloggare som jag följt i två år! väldigt stark tjej om jag får säga så! Läste klart hela boken på en dag!! Väldigt stolt över mig själv men nu är jag helt slut i huvudet! Men den var värd att läsa :D
Nu ska jag snart sova för imorgon blir det jobb men börjar inte förns 16:30 ;) hihi
HEJRÅÅÅÅ!
Uppäten efter lördagen!!!!
Boken jag läste!!
JOBB!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0