Operera!!!

Om 1/2 månader så ska jag opereras!!!
Det är bölden som jag har haft under ögonlocket sen mars? ungefär.
Och dom sa att man inte söver!!!! så jag kommer vara vaken hela tiden!!!!!!!!!!! Visst det kommer gå fort men HALLO jag inte gillar!!!!
Tänk om jag blir rädd och ryker till och läkaren råkar stoppa kniven i mitt öga?!?!?!?! Jag gillar min syn och vill gärna ha den kvar!!
Jo en sak till: Den som skickar någon video på hur operationen går till kommer få höra några välvalda ord!! Och jaaa jag tänker på dig JOSEFINA EDVALL!! ;)
Kommer säkert se helt mupp ut efter oprationen.... 
Dom sa att det kan rinna blod från ögat och jag kommer nog få en blåtira!!
SHYSST!!!
Tjaa är glad att jag inte har det till skolkortet eller till studenten! :D
.
.
Nog med skrivande nu ska ta och klippa gräset och dammsuga och se om det finns något annat och göra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0