IRRITERANDE

Satt i bussen på väg in till skolan idag och bussen stanna vid ett röd ljus och då kolla jag ner i bilen som var brevid bussen och då såg jag en liten unge som nog var 1-2 år som satt i sin troligen store brors knä... Inte i en barnstol... Jag kan erkänna att jag har väldigt svårt för människor som inte fixar så att barnen sitter bra i fall en krock händer det kan hända i nästa gatohörn men antar att dom inte ser det. Bilen hade väl för många människor i den och jag HOPPAS att polisen stopa dom!!!!
Barn som är så små har inte så mycket och säga om deras säkerhet men det kan föräldrarna!!
Låt dom som inte kan säga något också överleva om något händer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0