BIO

Var och kolla bio med Felicia igår. :D
Den var fett bra satt och grät typ hela tiden...
Men det var kul att träffa Felicia utanför bussen ;) hihi
Men filmen den var så sorlig man börja tänka: Tänk om Ullis Camilla eller Caroline skulle dö? Va jobbigt det skulle vara för dom är ju mina systrar och även fast jag inte träffar Camilla o Caroline så mycket så skulle det var väldigt tomt om det skulle hända något. Och Ullis o jag vi står varandra väldigt nära efter allt vi har gått igenom så har vi alltid haft varandra så det skulle inte gå om något hände henne.
Alla som har syskon säger någon gång "JAG HATAR DIG" eller "DRA ÅT HELVETET" men igentligen så älskar man dom väldigt mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0