.....

Har fått tbx NP och det suger!
Ända sen jag börja med engelskan i 3an så älskade jag det. Men sen gick det inte bra med glosorna och det har jag ju svar på nu..
Men jag älskade det ändå för det var något som jag tyckte om att prata, engelska allså.
Sen när jag gick 7-9 så gick det inte bra för att jag inte kunde det där med stavningen sen bytte vi lärare hela tiden varje år var det en ny lärare!!!! Kunde inte få något band med läraren.
Nu när jag börja gymnasiet så kände jag att nu kommer det gå bra för dyslexi utredningen hade kommit igång.
Under varje inlämning och prov gjorde jag allt för att få VG men varje gång grejor kom tillbaka så blev det IG, G-, G eller G+ varje gång satt jag i flera minuter och bara titta på betygen men betyget var ändå samma.
Jag kan inte råför när det går åt helvetet jag kämpar hur mycket jag kan!
Varför ska saker man tycker om gå åt helvetet för?
Varför har jag det så svårt?
Kan inte blicka framåt just nu! Men en dag kommer jag göra det men inte just nu......


Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Du är bra! Glöm aldrig bort det för sjutton! :) <3

2011-12-16 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0